شرایط و ضوابط فروشگا آنلاین نگین اسپرت

به بخش قوانین و مقررات وبسایت مرکز تیونینگ خودرو نگین اسپرت خوش آمدید. فروشگاه ما در راستای تسهیل کسب و کار خود(خرید شما عزیزان)، قوانین و مقرراتی را وضع کرده تا در این چهارچوب شفاف بتواند به شما عزیزان بهترین خدمت رسانی را داشته باشد(بتواند بهترین خدمت رسانی را به شما عزیزان داشته باشد ). ورود کاربران به وبسایت فروشگاه نگین اسپرت یا هرگونه استفاده از رسانه های تصویری، صفحات دنیای مجازی فروشگاه، طرح های ویژه فروش و سایر خدمات ارائه شده توسط این مرکز، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مرکز تیونینگ خودرو نگین اسپرت است. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در هر زمانی توسط کاربر به معنای آگاه بودن از شرایط و نحوه پرداخت وجه، ارسال کالا توسط فروشگاه و قوانین مرجوع کردن کالا می باشد. محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “فروشگاه نگین اسپرت” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

تعاریف :

وبسایت : وبسایت مرکز تیونینگ خودرو نگین اسپرت به نشانی اینترنتی www.Neginsp.ir

مشتری یا کاربر : مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که ثبت سفارش کند ، یا به هرگونه استفاده از خدمات مرکز تیونینگ خودروی نگین اسپرت اقدام نماید.

محتوا : کلیه محتواهای انحصاری تولید شده توسط فروشگاه نگین اسپرت شامل عکس ، ویدیو ، گیف و توضیحات و مشخصات محصولات

روزهای کاری : روزهای شنبه تا چهارشنبه و پنج شنبه ها تا ساعت ۱۳ که شامل ایام تعطیل رسمی تقویم و یا مناسب های تعطیل در طول نمی باشند.

ثبت سفارش :

مشتریان فروشگاه نگین اسپرت پس از مشاهده محصولات می توانند از طریق وبسایت ما به نشانی Neginsp.ir  به ثبت سفارش محصولات اقدام نمایند. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق شبکه های اجتماعی یا تلفن هایی که فقط در قسمت “تماس با ما” وبسایت فروشگاه نگین اسپرت آمده است نیز وجود دارد. اقدام به ثبت سفارش و ارسال درخواست خرید به فروشگاه به منزله آگاهی کامل مشتری از کلیه جنبه های کالا یا کالاهای انتخابی ایشان، اعم از نحوه کارکرد، نحوه استفاده و قابلیت های آن می باشد و فروشگاه تعهدی درباره انتخاب اشتباه کالا توسط مشتری ندارد.

“فروشگاه نگین اسپرت با تولید محتواهای رسانه ای بسیار متنوع وکامل، سعی در ارائه کاملترین اطلاعات درباره محصولات دارد و در صورت ناکافی بودن آن، مشتری می تواند از طریق راه های ارتباطی متنوعی که فروشگاه نگین اس اپی در اختیار ایشان قرار داده، کسب اطلاعات کند تا صحیح ترین انتخاب را داشته باشد.”

-با این وجود، امکان لغو سفارش توسط مشتری  فقط در شرایطی وجود دارد که بسته سفارشی در مرحله پردازش باشد و مراحل ارسال آن در انبار فروشگاه آغاز نشده باشد. این زمان توسط فروشگاه تعیین و به مشتری اعلام می­گردد. در شرایط مندرج، فروشگاه با کسر ۲۵ درصد از مبلغ کل فاکتور، اقدام به لغو سفارش می نماید.

-پس از تکمیل فرایند ارسال و تحویل محموله ارسالی به شرکت پست(یا شرکت های حمل و نقل) هیچ گونه امکانی برای لغو سفارش وجود ندارد.

-به دلیل شناور بودن قیمت های بازار و عدم ثبات عرضه و تقاضا در زمان های مختلف، ممکن است قیمت های اجناس در وبسایت و شبکه های مجازی فروشگاه نگین اسپرت تغییر کنند. بدیهی است فروشگاه نگین اسپرت مجاز به اعمال تغییرات در قیمت محصولات خود است و همواره آخرین قیمت ها معیار فروش هستند و قیمت های پیشین محصولات فاقد اعتبار می باشند.

شرایط و نحوه ارسال :

-هزینه ارسال سفارشات به طریق هایی که در بندهای زیر عنوان می شود، به عهده مشتری می باشد.

-فروشگاه نگین اسپرت برای ارسال سفارش های خود به تهران و شهرستان ها از طریق پست سفارشی، شرکت تیپاکس و باربری اقدام می کند. بسته بندی محصولات به شکلی که مقبول برای ارسال  می باشد، توسط فروشگاه به فرم استاندارد انجام می شود و این خود از هزینه ارسال برای مشتریان گرامی می کاهد.

-سفارشات نهایی ثبت شده قبل از ساعت ۸ صبح روزهای کاری، همان روز بسته بندی و برای ارسال تحویل داده می شود. سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۸ صبح یا روزهای تعطیل، در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال خواهد شد.
مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط پست  ۴ الی ۵ روز کاری و توسط تیپاکس بین یک الی سه روز کاری تحویل مشترک داده می شود.

توجه داشته باشید حتما قبل از خرید قیمت ها و نوع محصول را چک نمایید زیرا بعد از خرید کالا امکان مرجوع کردن آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

-بسته های بالای یک متر و سنگین تر از ۳۰ کیلوگرم فقط توسط شرکت تیپاکس و باربری قابل ارسال می باشد .

-برای مشتریان در سطح شهر تهران ارسال از طریق پیک موتوری نیز فراهم است که ازساعت۱۳ تا ۱۸ روز بعد از ثبت سفارش ارسال انجام می گردد. خریدار موظف  است قبل از ارسال ، هزینه محصول را واریز کند و هزینه پیک را به خود پیک تحویل دهد.